Belangrijke informatie bij reservatie

Aankomst- en vertrekdagen

De aankomst- en vertrekdagen zijn op vrijdag en zaterdag

  • Aankomst op vrijdag voor Zomerdorp het Zwin en Résidence le Bonheur
  • Aankomst op zaterdag voor kern Cadzand-Bad, Wijk de Brabander en Cadzand-Dorp

Meer informatie over de aankomsttijden vindt u onder menukeuze: informatie > aankomst en vertrek.

Standaard inrichting

Tot de standaard inrichting van de woning behoort een volledig ingerichte keuken voorzien van servies, bestek, keukengerei en pannen. Er is altijd minimaal 1 toilet, een bad- of douchegelegenheid, koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, kleurentelevisie en gratis internetaansluiting aanwezig. 

Prijzen

De genoemde huurprijzen zijn inclusief verbruik van gas, water, elektra, internet en BTW.

Verplichte bijkomende kosten:

  • Administratiekosten
  • Citytax en services
  • Schoonmaakkosten

De verplichte bijkomende kosten worden tijdens het online-reserveringsproces getoond en vermeld bij de reserveringsaanvraag.

Schoonmaakkosten

Om de kwaliteit van de uw verblijf te waarborgen is het laten schoonmaken door derden verplicht. U dient bij vertrek te zorgen dat de woning bezemschoon is (stofzuigen), restanten etenswaren, flessen, oud papier etc.  zijn verwijderd uit de woning, de afwas gedaan is en vaatwasser leeg is.

Huisdieren

Niet in alle woningen is een hond toegestaan. De woningen waar 1 hond toegestaan kunt u vinden via de homepage onder “De hond mag mee”. De woningen waar 2 honden zijn toegestaan zijn apart te selecteren, evenals de woningen met een omheinde tuin. Meer dan 2 honden, katten of andere huisdieren zijn niet toegestaan. Indien u een woning uitzoekt waar geen hond is toegestaan, betekent dit niet altijd dat er nooit een hond in de woning geweest is. Sommige huiseigenaren staan geen hond van huurders toe in hun woning, maar hebben zelf wel een hond. Indien u met personen komt die een allergie voor honden hebben, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen, zodat we een geschikte woning voor u kunnen aanbevelen. Meer informatie en tips over het meebrengen van de hond vindt u onder de menukeuze: informatie > met hond.

Te boeken extra’s

Tijdens het online-reserveringsproces worden te boeken extra’s aangeboden. De prijzen van geboekte extra’s worden tijdens het proces getoond en vermeld bij de reserveringsaanvraag.

  • Annuleringsverzekering

U kunt direct bij uw reservering een annuleringsverzekering met zeer uitgebreide dekking afsluiten. Indien u dit doet, dient u altijd alle gegevens van de personen die meereizen (voornaam, naam, geboortedatum) in te vullen. Meer informatie over de annuleringsverzekering onder: veel gestelde vragen > wat houdt de annuleringsverzekering in?

  • Beddengoed, handdoeken en keukenlinnen

Beddengoed, handdoeken zijn niet standaard aanwezig in de woning. Dit kan door de huurder worden meegebracht of bij ons gehuurd. Indien u wilt huren, kunt u dit tijdens het reserveringsproces aangeven. Indien u het beddengoed zelf meebrengt, let dan op het soort matras en dekbed. Deze vindt u in de beschrijving van de woning op de website of in uw huurcontract. Indien er sprake is van een tweepersoonsbed of tweepersoonsdekbed, betekent dit dat er 1 groot matras of 1 groot dekbed voor 2 personen aanwezig is. Dekbedden en hoofdkussens zijn altijd aanwezig. Keukenlinnen of bedlinnen voor een babybed is niet aanwezig of te huur. 

  • Babybedden en kinderstoelen

Indien in de woning een babybed of kinderstoel aanwezig is, hoeft u deze niet apart bij te boeken. U vindt bij de beschrijving van de woning of er kindermeubilair aanwezig is. De te huren babybedjes zijn vouwbedjes met extra aparte matras (60x120 cm), geschikt voor kinderen tot 3 jaar. Beddengoed voor het babybed is niet inbegrepen en niet te huur. De te huren kinderstoelen zijn in hoogte verstelbaar en voorzien van een afzetplateau en zitkussen. 

  • Fietsen en bolderwagens

Wij bieden u de service van het reserveren van fietsen en bolderwagens zonder reserveringskosten. U kunt tijdens het online-reserveringsproces aangeven of u hiervan gebruik wilt maken. U ontvangt dan bij uw huurcontract een kortingscode waarmee u kunt reserveren zonder reserveringskosten. Meer informatie over het assortiment en huurprijzen vindt u op: Neptunus Tweewielers

Acceptatie van uw reserveringsaanvraag

Nadat u het reserveringsproces heeft voltooid, ontvangt u een automatische bevestiging van uw aanvraag. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen. Het is mogelijk dat uw aanvraag niet wordt geaccepteerd of dat er extra voorwaarden, zoals een borgsom, worden gesteld. Wij stellen u hiervan per e-mail in kennis. Indien uw aanvraag is geaccepteerd, ontvangt u per e-mail het huurcontract

Parkeren 

Bij de meeste woning is minimaal 1 gratis parkeerplaats of parkeervergunning aanwezig. Indien er geen privé-parkeerplaats bij de woning is, is er voldoende gratis openbare parkeergelegenheid in de direct omgeving aanwezig. Meer informatie over parkeren in Cadzand vindt u onder de menukeuze: informatie > route en vervoer. 

Opladen van auto’s en fietsen

Het opladen van een auto, golfkar of soortgelijk voertuig via het elektriciteitsnet van de woning is niet toegestaan. Bij constatering kan u de toegang tot de woning per direct ontzegd worden zonder recht op teruggave van de huursom en bijkomende kosten. U kunt oplaadpunten vinden op: oplaadpunten.nl. Het opladen van de accu van een elektrische fiets en scootmobiel is toegestaan.

Tenten en campers

Het plaatsen van tenten, campers en andere kampeermiddelen is niet toegestaan. Bij constatering kan u de toegang tot de woning per direct ontzegd worden zonder recht op teruggave van de huursom en bijkomende kosten. 

Noodgevallen en problemen

Bij problemen en noodgevallen zijn wij bereikbaar op kantoor tijdens kantooruren. Contactinformatie vindt u onder: contact. Bij noodgevallen buiten kantooruren kunt ons bereiken via de contactinformatie die u ontvangt bij aankomst. 

 

 

 

© Neptunus 2020, alle rechten voorbehouden. | Realisatie: Laveto