Bewertungen Annabelle

8,5 10
22 Bewertungen
  • Komfort/Ausstattung8.3
  • Verhältnis Preis/Qualität8.5
  • Lage8.9
Bewertungen 1 bis 10 von 22
Julia aus Offenbach
29-05-2018
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
Bemerkungen Alles super. Vielen Dank für einen schönen Urlaub.
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität10
  • Lage10
  • Gemiddelde9,7
Barbara aus 50668 Köln
01-09-2017
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität9
  • Lage8
  • Gemiddelde8,7
Cees aus Waalre
18-08-2017
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
Bemerkungen Iemand die een klacht indient geeft je daarmee de kans te verbeteren. Zo niet Neptunus. Zij schiet gelijk in de verdediging. Nadat ik duidelijk met foto's een indruk gaf hoe vies het was werd ik gekleineerd met de opmerking dat de schoonmaakster 'één spinnenweb over het hoofd gezien had'. Hoe haal je het in je hoofd zo met klanten om te gaan, nota bene nadat je daarvoor al aangaf niet te weten wat je tegen stankoverlast moet doen en mij te zeggen dat ik maar een schoteltje over de afvoer om de stank te voorkomen. Absurd en onnodig, want de klacht was eenvoudig op te lossen met een luisterend en begrijpend oor plus een kleine welgemeende compensatie. Neptunis bood, nadat ik met meer foto's aangaf dat het echt wel meer dan één spinnenweb was, wel aan het te laten schoonaken maar daar haaden wij, zo begrijpt u wellicht, geen behoefte meer aan. Dat het wél kan bleek later toen we een verstopping hadden welke wel netjes opgelost kon worden, waarbij overigens bleek dat Neptunus in het weekend heel lastig te bereiken is (alleen via Facebook, tip).
Terug naar het begin: een klacht, hoe twijfelachtig het ook lijkt, is een kans om je van je beste kant te laten zien. Toen we eerder dit jaar een nieuw hotel bezochten vroegen we bij de receptie of we de eerste waren die zich afvroegen (geen klacht, maar een reactie op de vraag of alles naar wens was) of de deurdrangers niet erg strak afgesteld waren. De deuren sloegen namelijk erg hard dicht. Een uur later op de kamer stond een bedankbericht voor de welkome tip en een schaal snoepjes. Zo kan het dus ook en die positieve, kleine geste, vergeet je nooit.
Onze ervaring met Neptunus helaas ook niet. Ik hoop voor hen en u dat het een incident betrof.

Het huis zelf is van binnen gedateerd en mist het comfoor wat je ervan verwacht. De tuin daarentegen is uitstekend zodat je bij goed weer hier prima kunt vertoeven.
  • Komfort/Ausstattung6
  • Verhältnis Preis/Qualität7
  • Lage9
  • Gemiddelde7,3
Reactie van Makelaardij Neptunus
Geachte heer C. Bruil,
U heeft ons gebeld met een klacht over de schoonmaak. Tijdens dit gesprek hebben wij u direct aangeboden de klacht te komen verhelpen. Dit vond u niet nodig; u had het ondertussen al zelf opgelost. Desondanks stuurde u nogmaals een bericht hierover met een verzoek om compensatie. Nogmaals hebben wij u voorgesteld om langs te komen om een en ander in orde te brengen. Het schoonmaakbedrijf is zelfs nog bij u aan de deur geweest. Ondanks dat wij niet in de gelegenheid gesteld zijn om de problemen te verhelpen en de klacht zelfs niet konden verifiëren, hebben wij u voorzien van de gevraagde compensatie, die voor u belangrijker is dan een oplossing van het probleem. Het spijt ons dat wij u ondanks onze inspanningen niet tevreden konden stellen.
Overigens is ons kantoor voor noodgevallen uiteraard te bereiken op sluitingsdagen; contactgegevens zijn te vinden bij de toegangsdeur van ons kantoor. E-mail en Facebook wordt op sluitingsdagen uiteraard ook regelmatig gecheckt.
Met vriendelijke groet, Team Neptunus
Claude aus Dudelange, Luxemburg
18-06-2017
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität9
  • Lage10
  • Gemiddelde9,3
Tatjana aus 57290 Neunkirchen
25-04-2017
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung8
  • Verhältnis Preis/Qualität8
  • Lage6
  • Gemiddelde7,3
Eddy aus B-2100 Deurne
15-05-2016
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität9
  • Lage10
  • Gemiddelde9,3
Dorine aus Nijswiller
07-05-2016
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität8
  • Lage9
  • Gemiddelde8,7
Eddy aus B-2100 Deurne
09-09-2015
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität9
  • Lage10
  • Gemiddelde9,3
Eddy aus B-2100 Deurne
09-09-2015
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
  • Komfort/Ausstattung9
  • Verhältnis Preis/Qualität9
  • Lage10
  • Gemiddelde9,3
Oliver aus Niederhofen
25-06-2015
Ferienhaus/Ferienwohnung Annabelle - Spaanse Galeien 9
Bemerkungen Wie jedes Jahr: alles bestens und sehr zu empfehlen!
  • Komfort/Ausstattung7
  • Verhältnis Preis/Qualität10
  • Lage10
  • Gemiddelde9,0

1 2 3 volgende >

Verwirklichung: TiDi Graphics